Zatvori
Sveučilište u Splitu podržava UN-ove ciljeve održivog razvoja
15.4.2025.
Nagrađeni najbolji studentski projekti Galerija slika
IMG_6257.JPG IMG_6210.JPG IMG_6282.JPG IMG_6286.JPG IMG_6289.JPG IMG_6270.JPG IMG_6223.JPG IMG_6234.JPG IMG_6232.JPG IMG_6248.JPG

Ciljevi

  • Cilj 4
  • Cilj 17
Povodom završetka studentskog natjecanja pod nazivom "Kampanja koja osvježava", u organizaciji tvrtke Deltron i Ekonomskog Fakulteta u Splitu dodijeljene su nagrade najuspješnijim ekipama. Prvo mjesto i tisuću eura osvojio je tim „Dejo“, drugu nagradu i 500 eura tim „A-squared“, dok je treće mjesto i 300 eura nagrade pripalo ekipi „Marketinški as“.

Izv. prof. dr. sc. Željko Mateljak, prodekan za poslovanje i suradnju s gospodarstvom Ekonomskog fakulteta, izrazio je zadovoljstvo što se na Fakultetu odvijaju aktivnosti u suradnji s gospodarstvenicima, što povećava ugled institucije i privlači mlade ljude  da se upišu. Studentima koji su sudjelovali u natjecanju poručio je kako mogu biti ponosni na svoje radove bez obzira na plasman, istaknuvši kako je cilj ovog događanja bio okupljanje kreativnih i ambicioznih studenata kako bi im se pružila prilika da se pokažu u stvarnome poslovnom svijetu.
Izv. prof. dr. sc. Goran Dedić, pročelnik Katedre za marketing čiji su studenti sudjelovali u natjecanju, istaknuo je kako ovakva događanja imaju dobrobiti kako za studente, tako i za gospodarstvenike. Studenti na ovaj način imaju priliku stečena znanja primijeniti u praksi, vidjeti ako izgleda rješavanje konkretnih problema u poslovnome svijetu te obogatiti svoj životopis. Zahvalio je i svim studentima koji su sudjelovali u natjecanju pozvavši ih da nastave stjecati iskustva i nadograđivati svoje vještine.
Sara Kozina iz tvrtke „Deltron“ pohvalila je sve ekipe kazavši kako su radovi bili odlični te su odlučivale nijanse. Posebno se osvrnula na kreativnost ideja te izrazila zadovoljstvo pokazanom proaktivnošću i inicijativom svih timova.

 
Sve novostiSljedeća

Imate pitanje? Tu smo!