Uspješno je završen petodnevni program ljetne škole „Advancing Careers in Research and Innovation 2024“ koja je održana u UNIST tehnološkom parku u Splitu od 9. do 13. rujna 2024. Organizirana od strane Sveučilišta u Splitu, škola je okupila 56 polaznika sa Sveučilišta u Splitu, Gdanjsku i Malti, pružajući jedinstvenu priliku za umrežavanje i razmjenu znanja među mladim istraživačima, znanstvenicima i znanstveno potpornom osoblju.
Tijekom škole, sudionici su sudjelovali u raznolikim radionicama i predavanjima koja su pokrivala teme poput razvoja karijere, korištenja AI alata za povećanje produktivnosti, upravljanja istraživačkim procesom, kao i inovacija i poduzetništva. Radionice su vođene od strane stručnjaka iz internacionalnih organizacija Shiller&Mertens, Steinbeis, CERIC-ERIC, AcrossLimits i Rise koji su sudionicima pružili vrijedna znanja i savjete potrebne za napredovanje u njihovim karijerama.
Ljetna škola je organizirana u okviru projekta ERA SHUTTLE kojem je Sveučilište u Splitu koordinator te se financira iz programa Obzor Europa. Projekt ERA SHUTTLE, ukupne vrijednosti više od 3 milijuna eura, ima za cilj jačanje znanstveno inovacijskih kapaciteta kroz povezivanje akademske i neakademske zajednice među partnerskim zemljama. Projektom će se uspostaviti okvir međusektorske razmjene osoblja iz područja znanosti i inovacija (tzv. R&I talenti), provesti aktivnosti upućivanja osoblja na neakademske institucije u inozemstvu te brojne aktivnosti prijenosa znanja i jačanja kapaciteta istraživanja i inovacija u Hrvatskoj, Poljskoj i Malti.
Zahvaljujemo svim sudionicima i predavačima na njihovom angažmanu i doprinosu te iznimno pozitivnim reakcijama i evaluaciji sadržaja škole. U pripremi su buduća izdanja ERA SHUTTLE ljetnih škola koje će se održati u partnerskim zemljama Poljskoj i Malti. Radujemo se budućim suradnjama i novim prilikama za razvoj karijera u istraživanju i inovacijama. Sve novosti o aktivnostima projekta možete pratiti putem ERA SHUTTLE web stranice te na LinkedInu i Facebooku.
This project is funded by the European Union under Horizon Europe (project 101120502)"